POLICISTOM - NEPOZNAVANJE POLICIJSKIH POOBLASTIL, ZAKONA IN USTAVE

By :boštjan :kojc A.R12/15/202425 min read
POLICISTOM - NEPOZNAVANJE POLICIJSKIH POOBLASTIL, ZAKONA IN USTAVE

POLICISTOM

Naj vas opomnim, da ste kot policisti Republike Slovenije, v svoji službi zavezani ustavi, ne pa zakonom, sprejetim mimo ustavnih načel. Vaša prva in najpomembnejša zaveza je prisega ustavi in ne zakonom, ki bi utegnili biti sprejeti v nasprotju z njo.

Člen 120/2 Ustave Republike Slovenije izrecno določa, da morajo upravni organi- vključno s POLICIJO, opravljati svoje delo izključno na podlagi ustave in zakonov. To pomeni, da mora biti vsaka vaša odločitev in dejanje neposredno skladna z ustavnimi načeli. Sklicevanje na zakone, brez presoje njihove ustavnosti in zakonitosti, pomeni neupoštevanje vaše prisege, kar predstavlja resno kršitev vaših dolžnosti.

Poleg tega je člen 15/5 Ustave RS jasen: nihče ne sme uporabljati pravic in svoboščin z namenom, da bi kršil pravice drugih. To pomeni, da POLICIJA ne sme izvajati ukrepov, ki bi kršili temeljne človekove pravice državljanov, četudi so ukrepi določeni s podzakonskimi akti ali pooblastili, ki niso skladni z ustavo.

Temeljna dolžnost policije je varovanje pravne države, ki je po definiciji ravno nasprotna policijski državi, kjer policija ravna na podlagi ukazov politike. Subsidiarnost in spoštovanje ustave bi morala biti temelj delovanja POLICIJE. Kot posestnik davčne številke, ki prispeva k financiranju vašega dela, pričakujem, da boste ravnali skladno s svojo odgovornostjo. Plačani ste zato, da ščitite in spoštujete ustavo – ne zato, da slepo sledite zakonom, ki ustavno niso vzdržni. Vsako vaše delovanje mimo ustave je neposredna zloraba pooblastil. V POLICIJI lahko službujete na osnovi prisege, ki v prvi vrsti zagotavlja, da bo vsak policist varoval človeško živenje in premoženje, kot tudi deloval po Ustavi Republike Slovenije.

Zato še enkrat opozarjam, da ste vsi agenti države, tako uradniki kot tisti pod prisego, osebno in uradno-na-položaju, odgovorni za morebitne kršitve ustave, ki jih lahko povzročijo vaša dejanja ali opustitve, ne glede na navodila višjih inštanc. Vaša odgovornost ni delegirana, ampak je vaša osebna dolžnost, za katero osebno odgovarjate.

Pričakujem, da bo POLICIJA zdaj in v prihodnje delovala v skladu z ustavo, ne samo z zakoni, ki so večkrat spisani v nasprotju z najvišjim pravnim aktom Republike Slovenije in da bo delovala v interesu vseh ljudi, živečih na interesnem področju RS in Republike Slovenije.

Na zapisnik in za evidence:

  • tukaj sem dejansko s svojim telesom in umom, ne pristajam na vaše postopke
  • vaša ponudba ni sprejeta
  • ne pristajam na to, da bi bil vaše jamstvo za ta predmet obravnave in vaše postopke
  • zahtevam, da nemudoma izkažete obveznico (bond), da vidim, kdo bo poravnal škodo, ki sem jo morda z vašim postopanjem povzročil.

Dokler nekdo ne naredi kaznivega dejanja, povzroča škode, hujska ali izvaja nasilje, ga je potrebno pustiti v miru. Predvsem pa se to nanaša na skakanja iz zasede, kjer ni na cesti nobene opozorilne table za kontrolo prometa. Tudi vsakršno snemanje je v takšnem primeru prepovedano, če uporabnik ceste/cestišča s tem ni seznanjen ali ne poda izrečenega privoljenja. Sploh, če človek uveljavi 35.člen URS. V vsakem primeru se lahko upravičeno predlaga ustavitev postopka. Pri tem opozarjam, da je temelj zmeraj in povsod pomembnejši od nadgradnje. Kadar je temelj poškodovan ali izničen, nadgradnja pade, izgubi pomen in vrednost, zato neupoštevanje temeljev pomeni izgubo vrednosti in kredibilnosti celotne državne dejavnosti in domnev pristojnosti. Izsiljevanje in grožnja z nasiljem je obsojanja vredna dejavnost že izpred antičnih časov.

Tolmač je za komunikacijo človeka z državo nujen za ugotovitev, kdo je upravičenec in kdo dolžnik.

Nisem odvisen od vašega mnenja in domnev.

Temelj mednarodnega in s tem državnega statutarnega (pozitivnega) prava pravi, da je pravica in neomejevanje gibanja neodtuljiva pravica. Pravica gibanja pomeni spreminjanje posameznikove situacije ali premiki posameznika na katerikoli kraj, v stremenju za svojo srečo in blagostanjem in po lastni izbiri omogočena brez preprek ali zapora, razen v primeru, ko škoduje drugemu. Black's Law Dictionary; Prometni prekrški niso kriminal. Hitra vožnja, potovanje brez licenc, z napačnimi tablicami ali brez tablic, brez registracije, brez oznak ipd. so prekrški, zaradi katerih se ljudem ne odvzame prostosti.

Po zakonodaji je vožnja smatrana za komercialno dejavnost in vozilo je smatrano za komercialni instrument. Ceste so obdelane/urejene poti, ki jih država ureja za transport znotraj svojega dogovorjenega območja. Kdor je sodelavec komerca, potrebuje ceste za komercialno dejavnost vozarjev, ki z vozili transportirajo/prevažajo, torej vozijo živo ali neživo blago. Poti pa so dostopne in v neovirano uporabo vsem živim, zato so obče dobro in zato so ceste obče dobro človeku v zasebno rabo. Po zakonu imam pravico potovati, brez, da me kdorkoli sili v kakršen koli pogodbeni dogovor. Za moja potovanja ne potrebujem dovoljenj ali licenc. Le sužnji potrebujejo dovoljenja in so se prisiljeni izkazati s svojo identifikacijo. Domorodni, z domovinsko pravico na zemlji, velikodušno dovoljujemo storitveni korporaciji država, da izključno dobronamerno in koristno izvaja komercialne posle na naših tleh, dokler DRŽAVA kot trgovec ne škodi ali drugače omejuje pravic domorodnim. Kdor povzroča škodo, krati svobodo in povzroča ne-mir, dobi odpoved dobrodošlice oz. Prepoved svoje rabote.

Policist me torej še pogledati ne sme, kaj šele ustaviti, ogovarjati, zalezovati, preiskovati, prepisovati podatke iz osebne ali prometne ali vozniške izkaznice, ponujati pihanje ali kakršno koli drugo storitev.

NEPOZNAVANJE POLICIJSKIH POOBLASTIL, ZAKONA IN USTAVE

Zakon o cestno-prometnih predpisih (ZCPP) je namenjen predvsem urejanju prometa na cestah in opredeljevanju pravil, ki se nanašajo na vozila, infrastrukturo ter vedenje, ki je nujno za zagotovitev varnosti v prometu. Namen tega zakona ni obravnavati specifičnega obnašanja voznikov, temveč urejati okolje, v katerem se promet odvija, in postaviti jasna pravila za vse udeležence v prometu. Zato vsak poskus širjenja tega zakona na posameznike, njihov osebni prostor ali pravice, ki niso neposredno povezane z organizacijo prometa, predstavlja poseg, ki ni v skladu z zakonodajo.

Podrobna analiza ustavne skladnosti izvajanja 107. člena ZPrCP, brez sodne odredbe:

Ustavna podlaga za omejevanje pravic:

16. člen Ustave Republike Slovenije omogoča omejevanje ustavnih pravic le v primeru izrednih razmer ali izrednega stanja. To pomeni, da zakonska določba, ki omogoča omejevanje osnovnih pravic (kot je svoboda gibanja) izven teh posebnih okoliščin, predstavlja potencialno kršitev ustave. Ustavni okvir jasno določa, da omejitve pravic morajo biti nujne, sorazmerne in zakonsko utemeljene, zato vsak poseg, ki presega te meje, postane protiustaven.

Kazniva dejanja in ustavne pravice:

Kazenski zakonik (KZ-1) v svojih določbah obravnava kazniva dejanja, kot je poskus omejitve gibanja brez ustrezne pravne podlage. Če policija uporablja izvajanje 107. člena ZPrCP za omejevanje gibanja ali izvajanje osebnih preiskav brez zakonske podlage (npr. brez sodne odredbe ali posebnih izjem, kot so določene v Zakonu o kazenskem postopku), lahko to predstavlja kaznivo dejanje, saj posega v svobodo gibanja posameznika.

Osebna preiskava in ZKP:

Zakon o kazenskem postopku (ZKP) v 218. členu določa, da je za izvajanje osebnih preiskav in hišnih preiskav potrebna pisna odredba sodišča, razen v primerih, ko gre za izjemne okoliščine, kot so sum na skrivanje orožja ali dokazov. Brez ustrezne sodne odredbe in v nasprotju z določbami ZKP bi takšne preiskave bile nezakonite, sodišče pa dokazov, pridobljenih na tak način, ne bi smelo sprejeti kot dokazne osnove.

Nasprotja in nepravilnosti:

Če 107. člen ZPrCP omogoča izvajanje omejitev gibanja ali osebnih preiskav brez ustrezne zakonske podlage, je to v nasprotju z Ustavo, saj ta omogoča omejitve pravic le v izrednih razmerah. Vsako dejanje policije mora biti sorazmerno in nujno za dosego zakonitega cilja, pri tem pa se mora upoštevati spoštovanje ustavnih pravic posameznika.

Kršitve teh načel, kot so izvajanje preiskav brez zakonske podlage ali brez sodne odredbe, predstavljajo nezakonito ravnanje.

Tisto kar policija počne narobe:

Če policija uporablja 107. člen ZPrCP na način, ki presega zakonske okvire, kot so določeni v ZKP, in ne spoštuje ustavnih načel, to pomeni nezakonito ravnanje. To vključuje omejevanje gibanja ljudi ali izvajanje osebnih preiskav brez ustrezne zakonske podlage ali sodne odredbe, kar pomeni, da se izvajajo ukrepi, ki niso skladni niti z zakonodajo, kaj šele z ustavo in pravicami posameznikov. Vsak poseg v svobodo gibanja, izvajanje osebnih preiskav ali omejevanje pravic posameznika, mora biti podprt z ustreznimi zakonskimi podlagami in v skladu z ustavno zakonodajo. Če ti pogoji niso izpolnjeni, so to dejanja, ki so v nasprotju z zakonodajo in lahko pomenijo kršitev osnovnih človekovih pravic. POLICIJA si to razlaga kar tako, po domače. To POLICIJA počne narobe.

Policisti v Sloveniji so seznanjeni z veljavnimi zakoni, pa vendar kljub temu, po komandi nadrejenih, delujejo PROTIUSTAVNO in izdajajo PROTIUSTAVNE plačilne naloge ter izvajajo dejanja kršenja človekovih pravic, kar se manifestira kot goljufija, prevara, zloraba uradnega položaja in kraja denarja s strani policistov. Dodajmo še ustrahovanje (nošnja orožja in držanje zanj), grožnja in izsiljevanje, vsaj 135. člen KZ-1. Čeprav s tem naklepno vedoma kršijo: drugi odstavek 23. člena USTAVE Republike Slovenije; PRAVICA DO ZAKONITEGA SODNIKA, in(kršijo) 8. člen Evropskega kodeksa policijske etike, ki pravi da, če storilec na licu mesta ne napiše in ne podpiše priznanja storitve prekrška, potem policist NE sme napisati nobenega plačilnega naloga. Policisti pri izdaji plačilnih nalogov kršijo tudi sodbo Evropskega sodišča za Človekove pravice, v zadevi FLISAR proti Slovenij. MNZ naj posodobi zastarele pristope, nestrokovne postopke in pravne lekcije ter druga "strokovna" navodila policistom, da se ne bodo več sramotili pred državljani in delali sramote državi.

Povezave do zakonodaje:

Izgovor: »mi pač tako delamo« ne zdrži. Namreč, velja pravna Maxima; Vsak komercialen subjekt je v prvi vrsti podrejen komercialnim zakonom UCC-brez-prejudica-non-asumpsit. Zato morate sprejeti, da uradniki države niste pristojni za človeka in niste nadrejeni človeku in ne morete narekovati človekovega živenja, njegovega delovanja ali lastnine. Tolmač je v primeru medsebojnega nerazumevanja med človekom in državo nujen, da se ugotovi, kdo je upravičenec in kdo dolžnik. Država uporablja pravniški jezik (legalese) v formatu UNIDROIT po pravilih UCC, ki je veljaven v okviru države RS enako kot v EU in MSMIK. Živ človek uporablja običajno slovenščino na dejanski zemli Slovenskih dežel, na osnovi dedovanih pra-pravic.

Država je zavezana takoj in trajno izpolnjevati svoje poslanstvo po zavezah iz mednarodnih pogodb in deklaraciji, zato zavezana delovati po godu in v korist človeka domorodca, delujočega v naravnem pravu. Država, ki se deklarira kot pravna, izpolnjuje in spoštuje pogodbe, katerim je zavezana, še posebej obveznosti, določene v Deklaraciji-Združenih-narodov-o-pravicah-domorodnih-ljudstev. Če [a]genti v RS [Republiki Sloveniji, REPUBLIKI SLOVENIJI, RS], zgoraj navedenih trditev=izrekov-volje-varovane-stranke ne ovržejo, veljajo le ti z molkom (tacit consent) privzeti in potrjeni v tej listini-(Tacit Agreement), pod enim in edinim-izključnim pogojem=za-pogodbeno-vrednost popolnega zasebnega jamstva in neomejene komercialne odgovornosti naslovljencev in vseh principalov z agenti vred.

Če ne želite upoštevati zavez mednarodnim pogodbam in pravilom UCC, ter ne želite spoštovati pogodb, niste častivredni in niste verodostojni. Nerazumevanje standardov kot so živ človek, neoseba, nedržavljan, svoboden, nesužen, upnik in upravičenec, ki izhajajo iz moje identitete, vas postavlja v položaj nesposobnih in nekredibilnih, takšni pa niso upravičeni odločati za druge ali si kakorkoli lastiti pristojnosti nad drugimi. Vsak pismen, ki se zaveda svoje odgovornosti, s kršenjem svojih zavez in temeljev za dosego neupravičenega cilja = prevarant, ki ni upravičen izvajati javne službe. Enako vsak pismen, ki se zaveda svoje odgovornosti in ve, da s kršenjem svojih zavez neupravičeno odtuji upravičencu lastnino = ropar, nečastivreden, neupravičenec, kriminalec in je zato brez pristojnosti. Policist, ki nelegitimno posega v zasebnost potovanja živega človeka = cestni razbojnik. Če ga nadrejeni o pravilnih postopkih in dejanskem stanju niso obvestili, so enako odgovorni, tako zasebno kot v funkciji oz. na položaju uradne osebe. Kadar je takšno početje zavestno in načrtno, je to organiziran kriminal. Nerazsodnost agentov države ne pomeni, da jo bomo ludje tolerirali in jim prepuščali v razpolaganje svojo lastnino, čast in svobodo.

Agenti morajo delovati podrejeno zakonom. Država mora koristiti državljanom, zato državljani omejijo nasilje države. Če je delovanje agenta države na temelju predpisa, ki temelji na zakonskih statutih na osnovi Ustave RS in na mednarodnih pogodbah, je delovanje zakonito = če delovanje agenta nima te osnove, je nezakonito in ob obvestilu/seznanitvi je nezakonito/kriminalno. Samovoljno kršenje zakonov je kaznivo in nečastno, zavržno. Prepovedano je povzročati škodo s slepim izvrševanjem ukazov, saj o tem obstajajo kodeksi. Dolžnost je neupoštevanje škodljivih postopkov. Škoda se povzroča človeku, ko se mu odreka njegova identiteta in s tem onečašča, ter krati neodtujlive pravice.

S tem v zvezi opozarjam, da so me agenti firme POLICIJA aka. policisti ustavili, čeprav nisem povzročil nobene premoženjske in nepremoženjske škode, prav tako nisem nikogar ogrožal, niti ničesar očitno kršil. Postopka niso prekinili, čeprav sem se nemudoma identificiral kot živ človek, s katerim nimajo posla in ne pogodbe. Po ustaljenem postopku so iskali osebo, neupoštevajoč mojo identiteto. Vedeli so, da oseba takrat tam ni bila prisotna niti fizično, niti z osebno izkaznico. Policisti so neupravičeno domnevali osebo, navkljub jasno nekajkrat ponovljenemu izrazu moje resnične identitete. Torej so me silili v sprejem druge identitete, v podrejenost in suženstvo. Po VAROVALNEM-SPORAZUMU RO-50-55-33-24-3-AT uveljavljenem pri MNZ s številko-poštnine-RA387576211SI z dne 07.09.2018-C.Č., bi morali biti o stanju obveščeni vsi agenti, ki so lahko v stiku s človekom, ki je uveljavil VAROVALEN-SPORAZUM po principu: "Obvestilo nadrejencu je obvestilo podrejencu in obvestilo podrejencu je obvestilo nadrejencu.", oz angleško: "Notice to Principal is Notice to Agent and Notice to Agent is Notice to Principal", KI JE DEL UVELJAVLJENE POGODBE.

Policisti so se na poziv k upoštevanju identitete odzvali povsem napačno in nesprejemljivo nemarno z besedami: "sedaj ne bi o tem". Tako so speljali postopek z osebo, ki takrat tam sploh ni bila prisotna. Identiteto so ugotavljali zgolj po VIN številki vidni za vetrobranskim steklom avtomobila, ker so iskali osebo. Vse skupaj je razvidno iz video posnetka. Mene so obdolžili in sankcionirali kot osebo, čeprav nimajo ustrezne pogodbe, pooblastil ali pristojnosti. Ogožali, onečastili in motili so mojo posest, ter neupravičeno omejevali moje potovanje.

Vsiljevanje lažne indentitete človeku, da je oseba in lažno predstavljanje, da ste uradniki države pristojni za človeka je nedopustno. Zahtevam in odrejam, da iz svojega sistema izločite obravnavo človeka kot osebe, ko človek jasno izrazi svojo identiteto, da ni oseba in se zaveda svoje zrelosti, ko odloča o svojih stvareh, svobodi in pripadnosti. Zato se lahko svobodno odločim o svoji identiteti in svobodno izrazim da sem živ-človek, ne-sužen in nedržavljan.

Pravna Maxima: Fictio juris non est ubi Veritas; Zato za RS velja kar sama opredeljuje v; Zakon o grbu, zastavi in himni Republike Slovenije ter o slovenski narodni zastavi (ZGZH), kjer potrjuje obstoj slovenskega naroda tudi z njegovo zastavo in ga priznava kot pravno dejstvo Glej: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO365

Zato ponavljam; dom države kot korporacije ali interkorporacije ali intrakorporacije stoji na komercialnih pravnih temeljih v legitimnih okvirih, ki jih opredeljuje komercu in UCC je njeno domače pravno temelje. Slednje je razlog, da država, neglede na to, kdo je njen lastnik in komu država kaj dolguje, upošteva vsa pravila, ki opredeljujejo njeno legitimno delovanje. Zato država prepozna in sprejme vse moje častivredne zahteve kot upravičene, legitimne in spoštuje vse moje človekove pravice in v nobenem pogledu ne ogroža moje svobode in mi ne povzroča škode, že samo zato da država s tem dokazuje/izkazuje svojo legitimnost.

Vašega prometa domorodni ludje nismo postavili na naše starodavne poti, ki ste jih vi onečedili in obremenili s prometom in ne pristajamo na to, da bi nam kakorkoli omejevali naše svobodeno potovanje. Odrekam soglasje, da bi mi kdo drug določal kje, kdaj in kako lahko potujem, dokler ne povzročam škode. Ne odobravam nasilja in ne soglašam s prilaščanjem pristojnosti. Nikakor ne pristajam na to, da bi zgolj trpel škodo in upal na odškodnino.

Grožnja z zasegom moje lastnine je groba kršitev in grob poseg v veljaven odnos, natančno opredeljen in sklenjen z VAROVALEN-SPORAZUM RO 50 55 33 24 3 AT, oddelek: Dostop tretjih strank. S tem ste vsi agenti države samodejno samoizvršilno pristopili h pogodbi, lat.: animus contrahendi.

Izsiljevanje s kaznimi in omejevanjem mojih neodtuljivih pravic je zavržno. Zastopnik osebe nisem skrbnik, ampak praven subjekt, ki je upravitelj, lastnik in upravičenec vse lastnine osebe EMŠO, kot sledi iz VAROVALEN-SPORAZUM RO 50 55 33 24 3 AT, ratificiranim in dostopnim pri MNZ, znotraj vseh agentur RS / Republika Slovenija / REPUBLIKA SLOVENIJA. Organ, v nasprotju z ustavo in mednarodnimi pravnimi listinami, ki so zavezujoče za RS, posega v mojo zasebnost, ki je nedotakljiva, s čimer krši 35. člen Ustave RS, ki vsakomur zagotavlja pravico do zasebnosti.